1600 Ft őszi KEDVEZMÉNY a "wooline25" kóddal! 🛍️ Merüljön el a gyapjú kényelem világában. 🐑

Jótállási feltételek, reklamáció

Kedves Vásárlónk!

Amennyiben vissza szeretné küldeni a terméket visszatérítés céljából, vagy reklamációt szeretne benyújtani, kérjük, kövesse az alábbi lépéseket.

Töltse le és töltse ki a reklamációs vagy visszaküldési űrlapot:


Helyezze a nyomtatványt a csomagba.

A biztonság kedvéért kérje meg a kézbesítési pontot, hogy állítson ki egy átvételi bizonylatot/átvételi igazolást (nyugta, visszaigazolás, SMS).

Ezután küldje el ezt a dokumentumot a következő e-mail címre a visszaküldendő rendelési számmal együtt: info@wooline.hu.

Áruvisszaküldési útmutató

A visszaküldött csomagra olvashatóan és jól láthatóan írja rá a kódot: 90011591

Adja fel a csomagot bármely, az alábbi térképen szereplő átvevőhelyen.

A legközelebbi átvevőhelyek megnyitása

(az átvevőhelyek listája a fenti térképen)

🗓️ Figyelem: Az árucserék és visszaküldések összesítve, rendszeresen heti egyszer, minden csütörtökön kerülnek feldolgozásra.
A csomag feladása után kérjük, számoljon ezzel a feldolgozási ciklussal.

Fontos: Kérjük, a visszaküldött termékeket gondosan csomagolja be, hogy elkerülje a szállítás közbeni sérüléseket. A csomagot mindenképpen jelölje meg a fenti visszaküldési kóddal: 90011591. Ennek elmulasztása a visszaküldés feldolgozásának késedelmét okozhatja.

Visszaküldési feltételek 14 napon belül

A Polgári Törvénykönyv (89/2012. sz. törvény) értelmében Ön jogosult a megvásárolt terméket indoklás nélkül visszaküldeni a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül.

Megjegyzés: A visszaküldött termékeket gondosan kell becsomagolni a sérülések elkerülése érdekében. A visszaküldött termékek ellenértékét legkésőbb a szerződéstől való elállást követő 14 napon belül, vagy a visszaküldött termék kézhezvétele után visszatérítjük az Ön bankszámlájára.

Visszaküldési korlátozások és díjak

A visszaküldés szállítási költsége a vásárlót terheli, kivéve, ha a termék hibás vagy nem a megrendelésnek megfelelő.

Minden csomagnak saját szállítási címkével kell rendelkeznie (1 csomag = 1 címke). Ha több csomagot küld vissza, mindegyiket külön kell megcímkézni. Utánvétes csomagokat nem áll módunkban elfogadni.

További információk

További információért forduljon hozzánk bizalommal a következő e-mail-címen: info@wooline.hu